کارگاه مادر و کودک

تربیت کودک

1402/12/1 12:23
نویسنده : خانه خلاقیت
99 بازدید
اشتراک گذاری

والدین با آشنایی با خصوصیات سنین ۳ تا ۵ سالگی به رشد و پیشرفت کودک کمک بیشتری کنند. باید روی این دوران توجه ویژه ای شود. والدین همیشه در سعی و تلاش هستند تا بهترین شرایط را برای تربیت، آموزش فرزندان فراهم کنند، اما گاهی حضور کودک در اجتماع بزرگتر و در گروه همسالان خود می تواند در رشد او موثرتر باشد و چه بهتر که این حضور با تعامل والدین باشد.

یکی از چالش های بزرگ والدین در این سنین وابستگی شدید و اضطراب جدایی کودکشان و عدم تمایل برای رفتن به مهد کودک و محیط های آموزشی است.
باز هم این نگرانی در کودک وجود دارد که مبادا والدین از آنها غافل شوند و توجه پدر و مادر نسبت به آنها کم رنگ تر شود.

کارشناسان می گویند در این سال ها کودک می تواند راحت تر احساس خود را  ابراز کند، توانایی کنترل هیجانات را پیدا می کند.
شما به عنوان یک والد باید به نیازها و نکات تربیت کودک خود توجه داشته باشید.
برخی از مهم ترین نیازهای کودک شامل، نیاز به غذا، سرپناه، امنیت، احترام، محبت و عشق، آموزش و یادگیری، آموختن انواع مهارت ها مانند مهارت های اجتماعی و... می شود.

کلاس مادر و کودک، کارگاه پدر و کودک، کارگاه کودک و خانواده یک کلاس فوق العاده شاد، پر هیجان با حضور ماد، پدر و کودک در کنار مربیان حرفه ای آموزشی در حوزه کودک است.

نکات تربیت کودک

به او بگویید که برای شما موجودی منحصر به فرد است و احترام فوق العاده ای نزد شما دارد. رشد شخصیت کودک شما به طرز نگرش و رفتارهای شما بر می گردد.
بازی در این سن نقش بسیار مهمی در تکامل شخصیت او دارد ؛ در بازی از نظر فیزیکی، ذهنی و احساسی به بلوغ می رسد. یاد می گیرد در گروه فعال باشد، درگیری را پشت سر بگذارد، قوه تخیلش را به کار بیندازد و برای مشکلات مختلف راه حل پیدا کند.

کودکی که در سن 4 تا 5 سالگی قرار گرفته است، نسبت به گذشته، لجبازی کمتر، احساس استقلال بیشتر و گفتار پیچیده تری دارد. بچه ها در این سن دوست دارند، فرزند خوبی برای مادر و پدر باشند و دریافت پاداش برای آن ها لذت بخش است. این دوره برای کودکان دوره خود کنترلی، پیدا کردن استقلال و خلاقیت است. بچه ها در این سن دوست دارند تجربیات جدید کسب کنند، از بازی کردن به تنهایی لذت می برند و در مواقع ناراحتی یا خوشحالی خیلی بهتر احساسات خود را بیان می کنند.

دایره واژگان کودک در این دوره رشد بیشتری دارد در نتیجه کودک شما می تواند کنجکاوانه به گفتگو با شما یا افراد دیگر ادامه دهد. بچه ها در این سن از آواز خواندن ،ساختن کلمات جدید لذت می برند.

خانه خلاقیت

خانه خلاقیت غرب با طراحی و برگزاری بهترین کارگاه مادر و کودک، کارگاه کودک، کارگاه پدر و کودک در گروه های سنی مختلف در جهت رشد و پرورش کودکان عزیز و همچنین راهنمایی و آموزش فرزند پروری مثبت به والدین زیر نظر مربیان و متخصصان روانشناسی کودک در کنار شما عزیزان می باشد.

تیم حرفه ای و متخصص خانه خلاقیت صادقیه در تلاش است که با طراحی و اجرای کارگاه های مادر و کودک بستری را برای رشد و پرورش کودکان عزیز در محیطی شاد و فضاهای باز و بسته بصورت حضوری برای تمام گروهای سنی در بازه های زمانی متفاوت ایجاد کند.

مامانای گل ما در خانه خلاقیت منتظر دیدارتون هستیم  ♥ ♥ ♥ 

جهت کسب اطلاعات بیشتر از لیست کارگاه های مادر و کودک با ما در تماس باشید:

کارگاه مادر و کودک صادقیه: 02144000541

اینستاگرام کارگاه مادر و کودک:   https://instagram.com/creativitycenterb

آپارات:   https://www.aparat.com/Motherandchildworkshop

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)